Tuesday 12 March 2013

Item Pelik Pun Ada

Ini al kisah semasa saya ke sebuah bundle perabot di kampung Batang Merbau, Jalan Tanah Merah-Jeli, Kelantan.

Di sini cakap saja apa yang anda mahu dari pakaian, kasut, beg, bantal sehingga ke perabot rumah. Semuanya bundle. Terpulang pada kepakaran kita 'menyelam' untuk mendapatkan item yang kita kehendaki.

Biasanya kalau saya ke bundle perabot adalah untuk mencari item bundle yang pelik atau lain dari yang lain. Pernah saya dapat replika gajah yang dibuat dari dawai yang keras dan paku semata-mata (seperti gambar di bawah).

Saya juga pernah dapat topeng muka batman, kereta klasik mini, keyboard yamaha, kostum kaki beruang dan banyak lagi item yang boleh dikategorilan sebagai item pelik dan susah diperolehi. Itulah yang saya katakan YANG PELIK MEMANG MENARIK...





No comments:

Post a Comment