Sunday 10 March 2013

Salam Jelajah

Assalamualaikum...
Salam jelajah salam perkenalan...
Saya adalah seorang peminat item bundle. Mula berjinak dalam misi mencari item bundle ialah semasa di bangku sekolah menengah rendah. Pada saya item bundle ni pelik dan misteri tapi berharga. Berharga di sini ada 3 maksud iaitu harga murah tapi berkualiti, edisi terhad dan not for sale/display only. Ada 3 sebab utama kenapa saya terikat menjadi pengumpul item bundle yang terkesan, iaitu;
1. Item yang kadang-kadang susah untuk dijumpai (rare)
2. Semua harga ada mengikut kemampuan (not for sale, mahal, mampu milik, murah dan terlampau murah)
3. Tidak kisah walau barang bersilih ganti tangan pemilik

Jadi, saya ingin mengajak anda menjelajah bersama saya, kita cari bundle mana yang bagus dan tidak bagus, item mana yang dikatakan edisi terhad...dan sambil-sambil tu anda boleh juga membeli item bundle yang akan saya tawarkan pad harga yang menarik...

Jom Jelajah Bundle

No comments:

Post a Comment